Tekne logo
 
---------

Digital Oplevelsesorienteret Markedsføring

Vi lever i oplevelsesindustriens tidsalder, hvor vi konstant bombarderes med nye oplevelser og tilbud. Det stiller store krav til markedsføringsbranchen om at tænke nyt og anderledes i kampen om kundernes gunst. En effektiv måde at nå sin målgruppe er gen¬nem skabelsen af unikke oplevelser, hvor digitale medier ofte vil spille en vigtig rolle. Med de digitale medier kan man inddrage brugeren  og gøre ham til centrum for oplevelsen.

I samarbejde med Forskerkontakten har TEKNE arrangeret en række temadage om Digital Oplevelsesorien¬teret Markedsføring, hvor vi sætter fokus på anvendelsen af digitale teknologier i skabelsen af ny og innovativ markedsføring. Temadagene byder på oplæg fra indbudte forskere, kunstnere og erhvervsfolk om emner som cross media, computerspil, lyd, kunst, avanceret visualisering og interaktion - alle med udgangspunkt i konkrete cases.

Temadagene henvender sig bredt til erhvervslivet, der måtte søge inspiration til nye markedsføringsstrategier.

Fakta



Titel:

Digital Oplevelsesorienteret Markedsføring

Indsatsområde:
Digital Markedsføring

Indhold:

Arrangementer

Målgruppe:
Erhvervslivet

Partnere:

ForskerKontakten og TEKNE

Tidspunkt:

2007-2009

Støtte:
ForskerKontakten

Kontakt:
Netværkskoordinator, Kristian Krämer, kristian.kramer(at)alexandra.dk

www:
www.teknenet.dk/dom

-------
TEKNE
||Alexandra Instituttet A/S||Åbogade 34||8200 Århus N||tlf. 89425757||e-mail: info@teknenet.dk